• خانه
  • قوانین و ضوابط سایت
قوانین و ضوابط سایت

دوره صورتحساب. صدور صورتحساب یا فاکتور مشتری، ممکن است به عوامل مختلفی مانند تاریخی که مشتری، مشتری شرکت شده است، بستگی داشته باشد. تدارک خدمات شرکت برای مشتری در یک(1) ماه، یک دوره صورتحساب است که آغاز آن نخستین روز ماه و پایان آن آخرین روز ماه تقویمی است. دوره صورتحساب در سر هر ماه تجدید خواهد شد، تا زمانیکه شرکت یک "درخواست انصراف" از طرف مشتری (با توجه به ماده انصراف در این سند) دریافت کند. اولین دوره صورتحساب مشتری از همان روزی که شرکت فرم سفارش را دریافت می‌کند، آغاز می‌گردد. اگر شرکت فرم سفارش را در اولین روز یا روزهای بعدی نخستین روز در هر ماه تقویمی دریافت کند، شرکت ممکن است نرخ فی آن ماه را بر اساس روزهای باقیمانده آن ماه تقویمی محاسبه کند. شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا به صلاحدید خود در هر زمان بدون اطلاع مشتری، دوره صورتحساب را تغییر دهد به طوریکه ممکن است برای مشتری به تناوب کمتر یا بیشتری صورتحساب صادر گردد. زمانهایی که در آن حساب کاربری مشتری معلق می‌شود نیز در دوره صورتحساب لحاظ خواهد شد. 2-8- سررسید پرداخت. مشتری باید اطمینان حاصل کند که مبلغ صورتحساب را تمام و کمال قبل از شروع هر دوره صورتحساب و نیز دوره صورتحساب نخستین، به شرکت پرداخت کرده باشد. مشتری منفرداً، مسوول حصول اطمینان از اینکه شرکت مبلغ صورتحساب را قبل از سررسید مربوطه دریافت کرده است، می‌باشد. شرکت ممکن است، بنابه صلاحدید خود منفرداً، تصمیم به عدم ارائه خدمات شرکت به مشتری پیش از دریافت کامل مبلغ صورتحساب بگیرد. 3-8- روشهای پرداخت. روشهای پرداخت قابل قبول برای شرکت، چک، پرداخت نقدی، واریز نقدی به حساب‌های بانکی مورد قبول شرکت ، کارت اعتباری و پرداخت از طریق Paypal می‌باشند. مشتری چک یا وجه نقد را تنها باید به آدرس ذکر شده در وب سایت شرکت ارسال نماید.همچنین مشتری در صورت واریز بانکی، مبلغ صورتحساب را تنها باید به حسابهای بانکی ذکر شده در وب سایت شرکت واریز کند. 4-8- استفاده بیشتر(Overuse). شرکت ممکن است، برای استفاده بیشتر از میزان مجاز در خدمات خریداری شده از طرف مشتری صورتحساب صادر نماید که شامل استفاده بیشتر از پهنای باند و فضای دیسک می‌شود. مشتری منفرداً مسوول اجازه دادن یا جلوگیری کردن از استفاده بیشتر است. مشتری می‌پذیرد و موافق است که شرکت هیچ الزامی برای هشدار در مورد استفاده بیشتر به مشتری ندارد. 5-8- حساب کاربری معوق. حساب کاربریِ مشتری در صورتیکه ظرف 5 روز از آغاز دوره صورتحساب پرداخت آن انجام نشود، در وضعیت "معوق" قرار خواهد گرفت . 6-8- جریمه حساب کاربری معوق. حساب کاربریی که در وضعیت معوق قرار گیرد، ممکن است از طرف شرکت معلق گردد و از استفاده از حساب کاربری جلوگیری شود. مراجعین به وب سایت حساب کاربری معوق ممکن است به صفحه وب پشتیبانی فنی شرکت، هدایت شوند. حساب کاربری معوقی که برای یک دوره کامل صورتحساب پرداخت نگردد، ممکن است به صلاحدید شرکت منفرداً، کلیه فایلهای آن بایگانی گردد، یا حذف شود.برای حساب کاربری در زمانی که معوق شده نیز، صورتحساب صادر خواهد شد. 7-8- هزینه برقراری مجدد. شرکت ممکن است از مشتری بابت بازگرداندن حساب کاربری معوق به وضعیت عادی، هزینه ای تحت عنوان برقراری مجدد خدمات به مبلغ(صدهزار(100000) ریال) دریافت کند و مشتری باید این هزینه را پرداخت نماید. 8-8- تغییرات. شرکت ممکن است قیمتها و فی خدمات عرضه شده بوسیله شرکت را، هر زمان که بخواهد، بدون اطلاع مشتری تغییردهد. 9-8- مالیات. شرکت مالیات مشمول که طبق قانون باید از مشتری بگیرد را، از مشتری طلب خواهد کرد و مشتری باید بپردازد. مشتری منفرداً مسوول پرداخت مالیات‌های قانونی خود است. 9- انصراف 1-9- تمدید خودکار. به محض دریافت فرم سفارش از طرف مشتری به شرکت، مشتری متعهد به اجرای مفاد این سند خواهد شد و تصور شرکت این خواهد بود که مشتری مفاد این سند را پذیرفته است. مفاد این سند و در صورت وجود، سایرقراردادهای خدمات بین مشتری و شرکت، به محض رسیدن به پایان مهلت دوره صورتحساب به طور خودکار تمدید خواهد شد، مگر آنکه مشتری به نحو مشخصی "درخواست انصراف" دهد. 2-9- درخواست انصراف. "درخواست انصراف"، به معنی درخواست مشتری، با توجه به مفاد این سند، ازشرکت برای توقف خدمات شرکت برای یک حساب کاربری مشتری می‌باشد. برای اینکه درخواست انصراف مشتری معتبر باشد و شرکت به آن ترتیب اثر دهد، مشتری باید موارد زیر را در درخواست انصراف خود رعایت کند: 1-2-9- بر پایه ماهانه. اگر پرداختهای مشتری به صورت ماهانه انجام می‌شود، درخواست انصراف مشتری، باید به صورت کتبی، بوسیله نمابر، یا پست سفارشی، یا پیک، به واحد پشتیبانی مشتریان(که نشانی آن در وب سایت شرکت موجود است)، تحویل گردد. مشتری همچنین می‌تواند، درخواست انصراف خود را به صورت تلفنی، با تلفن 88926503 در ساعات 8 صبح الی 16:30 بعد از ظهر روزهای شنبه الی چهارشنبه، به شرکت اعلام کند. درخواست انصراف مشتری باید پیش از ساعت 16:30 بعد از ظهر آخرین روز کاری یک ماه انجام شود تا درخواست انصراف از پایان آن ماه بررسی گردد و حساب کاربری مشتری برای ماه بعد تمدید نگردد و گرنه شرکت به طور خودکار حساب کاربری مشتری را برای ماه بعد یا دوره صورتحساب بعد تمدید خواهد کرد. هنگامی که مشتری درخواست انصراف حساب کاربری را به شرکت می‌دهد، هزینه ها به نسبت زمان باقیمانده، تقسیم نخواهد شد. 2-2-9- بر پایه غیر ماهانه. اگر پرداختهای مشتری به صورت غیر ماهانه(سه(3) ماهه، شش(6) ماهه، دوازده(12) ماهه، یا هر تعداد دیگری ماه) انجام می‌شود، درخواست انصراف مشتری، باید به صورت کتبی، بوسیله نمابر، یا پست سفارشی، یا پیک، به واحد پشتیبانی مشتریان(که نشانی آن در وب سایت شرکت موجود است)، تحویل گردد. مشتری همچنین می‌تواند، درخواست انصراف خود را به صورت تلفنی، با تلفن 88926503 در ساعات 8 صبح الی 16:30 بعد از ظهر روزهای شنبه الی چهارشنبه، به شرکت اعلام کند. درخواست انصراف مشتری باید پیش از ساعت 16:30 بعد از ظهر، پانزده (15) روز قبل از فرارسید دوره صورتحساب جدید، انجام شود تا درخواست انصراف از پایان دوره صورتحساب جاری بررسی گردد و حساب کاربری مشتری برای دوره صورتحساب بعد تمدید نگردد و گرنه شرکت به طور خودکار حساب کاربری مشتری را برای دوره صورتحساب بعد تمدید خواهد کرد. هنگامی که مشتری درخواست انصراف حساب کاربری را به شرکت می‌دهد، هزینه ها به نسبت زمان باقیمانده، تقسیم نخواهد شد. 3-9- پرداخت کامل صورتحساب. حساب کاربری مشتری باید به صورت تمام و کمال قبل از هر گونه درخواست انصرافی پرداخت گردد. 4-9- تضمین 30 روزه برگشت پول. شرکت در مورد برگشت سی(روزه) حداقل 75 درصد پول به مشتری تضمین می‌دهد. اگر مشتری از خدمات شرکت راضی نباشد، ظرف مدت سی(30) روز نخست، می‌تواند درخواست عودت فی پرداختی خود را نماید. دوره سی(30) روزه نخست آغاز خدمات شرکت به مشتری محاسبه می‌گردد. فی دریافتی برای نصب و راه‌اندازی، استفاده بیشتر و فی ثبت دامنه، فی ماه نخست خدمات سرور مجازی، و فی مجوزهای صادر شده اشخاص ثالث(حقیقی یا حقوقی) قابل عودت نیستند. 10 – آدرس IP ها شرکت مالکیت و کنترل همه آدرس IP‌هایی که به مشتری تخصیص می‌دهد را، در اختیار دارد، شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا هر زمان به صلاحدید شرکت منفرداً، آدرس IP ها را حذف کند یا تغییردهد. 11- حقوق معنوی 1-11- وب سایت شرکت. مشتری نباید بدون اجازه کتبی شرکت، همه یا بخشی از محتویات وب سایت شرکت را(شامل بخش فروش و بازاریابی) کپی، بازتولید یا بازنشر نماید. 2-11- نشان تجاری و حق مؤلف. مشتری نباید بدون اجازه کتبی شرکت، نشان تجاری شرکت، نشان خدمات، محتویات تحت قانون حق مؤلف یا هر چیز دیگری که حقوق معنوی آن به شرکت تعلق دارد را، استفاده نماید. 3-11- جلوه نادرست. مشتری نباید به هر نحوی، رابطه مشتری با شرکت را به صورت نادرست جلوه دهد و تلاش کند، خود را در جایگاه شرکت جا بزند یا مدعی شود که مشتری همان شرکت است. 12- حریم شخصی مشتری مگر در مواردی که صریحاً در این سند به آن اشاره شده باشد، شرکت همه اطلاعات و داده‌های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری درک می‌کند، می‌پذیرد و موافق است که موارد اضطراری،حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، یا هر قانون مشمول دیگر، شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد. مشتری همچنین می‌پذیرد که شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات، پیشنهاد‌های خاص به مشتری و کمیسیون ارجاع، انتقال دهد. مشتری درک می‌کند، می‌پذیرد و موافق است که اطلاعات تماس اداری مشتری که در ارتباط با ثبت دامنه مشتری است، اطلاعات آشکار محسوب می‌شود و شرکت هیچ الزامی برای عدم عرضه این اطلاعات، به سایر اشخاص ثالث ندارد. 13- واگذاری و نماینده مشتری. 1-13- واگذاری. حقوق و دیون هم مشتری و هم شرکت (در اینجا " طرفین" به آنها اطلاق می‌کنیم.) تحت مفاد این سند، جانشین ها ، مجریان و مدیران طرفین را نیز مقید می‌کند. هرچند مشتری ممکن نیست، حقوق و الزامات خود تحت مفاد این سند، فرم‌های سفارش و قراردادهای خدمات شرکت که بین طرفین جاری است را، به صورت کلی یا جزیی، بدون اجزاه کتبی شرکت، واگذار یا محول کند. 2-13- طرف اصلی. مشتری موافق است که مشتری همیشه به عنوان طرف اصلی مفاد این سند، مقید خواهد بود، حتی اگر قرارداد یا موفقتنامه ای شامل فرم سفارش برای ثبت دامنه یا خدمات میزبانی وب بین شرکت و نماینده مشتری جاری باشد. 14- حداقل سن 1-14- تضمین مشتری. مشتری اقرار می‌کند و تضمین می‌نماید که حداقل، 18 سال سن دارد. 2-14- والد یا قیم. مشتری درک می‌کند و می‌پذیرد که هر شخص که کمتر از 18 سال دارد("صغیر") باید والد یا قیمی داشته باشد که مفاد این سند را بپذیرد تا صغیر بتواند مشتری شود. 3-14- مسوولیت اصلی والد یا قیم. والد یا قیمی که مفاد این سند را از طرف صغیر می‌پذیرد به عنوان مسوول اصلی برای اجرای تمام و کمال مفاد این سند خواهد بود، که شامل پرداخت به موقع و کامل فی خدمات شرکت است. 4-14- ادامه مسوولیت والد یا قیم. والد یا قیمی که از طرف صغیر مفاد این سند را پذیرفته است، حتی پس از رسیدن صغیر به سن 18 سال،همچنان به عنوان مسوول اصلی اجرای مفاد این سند خواهند بود، مگر آنکه موافقت کتبی شرکت را داشته باشند. 5-14- پذیرش بی اعتبار(باطل و پوچ). هر گونه پذیرش مفاد این سند از طرف فردی که کمتر از 18 سال(صغیر) باشد، غیرمعتبر پنداشته خواهد شد و مفاد این سند بین شرکت و صغیر باطل خواهد بود، به حدی که شرکت از هرگونه دِین و مسوولیتی به هر نحو، که منتج از سن یا عدم صلاحیت قانونی صغیر یا استفاده صغیر از خدمات شرکت باشد، مبری است. 15- قانون حاکم هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم‌های سفارش و سایر قرارداد ارائه خدمات شرکت بین مشتری و شرکت، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و شرکت در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخشهای قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود. 16- فورس ماژور مشتری درک می‌کند و می‌پذیرد و موافق است که شرکت در مورد تأخیر در اجرای مفاد این سند، فرم‌های سفارش و سایر قراردادهای خدمات شرکت، که باعث آن وقایعی خارج از کنترل شرکت، شامل بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاش عمومی، آشوب، مصائب ملی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، آلودگی آب، انفجار، قحطی، نزاع کارگری، مشکل حمل و نقل عمومی، تصادف، ممنوعیت یا محدودیت حکومتی( که مجموعا به آن "فورس ماژور" اطلاق می‌کنیم.)، باشد، مسوولیتی ندارد. شرکت برای کاهش و سبک کردن تاثیرات فورس ماژور، تلاش معقولی خواهد کرد. با وجود هر چیزی که در این باره در جاهای دیگر ذکر شده، نبود منابع مالی به عنوان رخداد فورس ماژور، تلقی نخواهد شد و همچنین هیچ رخداد فورس ماژوری، الزام برای پرداختهایی که سررسید آنها رسیده است را، معلق نخواهد کرد. 17- ابطالیه، تغییر و اصلاحیه هرگونه ابطالیه، تغییر یا اصلاحیه هر بخشی از مفاد این سند، فرم‌های سفارش یا هر قرارداد خدمات شرکت که از طرف مشتری صادر شود، تنها در صورت که موافقت کتبی به امضای نماینده قانونی شرکت داشته باشد، معتبر و قابل اجرا خواهد بود. 18- استقلال طرفین هیچ چیز در این موافقتنامه به معنی، برقراری مشارکت یا ارتباط کارفرما و پیمانکار، آمر و مأمور یا شراکت بین طرفین نیست. طرفین به عنوان طرف مستقل، برای همیشه خواهند بود و هرطرف حق یا اختیار اینکه بر طرف مقابل فرض یا الزامی برقرار کند، ندارد مگر آنکه درباره آن به صراحت بیان شده باشد. 19- معنی و تفسیر 19- هرجا که در این سند، ارجاع مذکر، مؤنث، یا خنثی وجود داشته باشد، همه جنسیت ها را شامل خواهد بود و اگر در جایی منفرد استفاده شده، متناسب با متن زمینه، جمع نیز فرض خواهد شد و بالعکس. لفظ "شامل" که در هر بخشی از این سند استفاده شده، به معنی "مشمول، بدون هیچ محدودیتی در کلیت آنچه پیش یا پس از آن آمده است" خواهد بود. تقسیم بندی مفاد این سند به مواد، پاراگرافها، و درج عناوین در آن برای سهولت ارجاع به آن بوده و در کلیت و تفسیر آن خدشه ای وارد نمی کند. 20- معاهده کامل و انحصار این سند، به علاوه فرم‌های سفارش و هر قرارداد خدمات شرکت، بین شرکت و مشتری، مبنای درک و توافق کامل بین مشتری و شرکت را تشکیل می‌دهد. به جز مواردی که صریحاً، به صورت کتبی و با امضا نماینده قانونی شرکت، بر خلاف آن توافق شده باشد، مفاد این سند بر هر توافق کتبی(شامل قالب رایانه ای یا دیجیتالی) یا توافق شفاهی، ارجحیت خواهد داشت. مفاد این سند و فرم‌های سفارش و هر قرارداد خدمات شرکت، بین مشتری و شرکت منحصرا فقط بین مشتری و شرکت خواهد بود و هیچ حقی را به هیچ شخص ثالثی اعطاء نخواهد کرد مگر آنکه صریحاً در این سند بیان شده باشد. 21- صوابدید قانونی مشتری اقرار و تضمین می‌کند که مشتری این سند را به طور کامل خوانده است و وقت کافی برای اطلاع از جوانب قانونی آن داشته است یا اینکه از این کار چشم پوشی کرده است و بنابراین شرایط و ضوابط مندرج در این سند را بدون هیچ گونه ابهامی درک کرده و با آنها موافق است.
ميدان انقلاب - جمالزاده شمالي - فرصت غربي - پلاك 43 - واحد 6 021-66561050