ششمین همایش طلای سبز با هدف صادرات و کشف بازارهای جدید، همراه با حداکثر امتیاز بازآموزی ویژه شرکتکنندگان برگزار میشود.
ششمین همایشهای طلای سبز با عنوان «فرآوردههای طبیعی و سنتی؛ صادرات، بازارهای جدید، چالشها و فرصتها » همزمان با نمایشگاه « اصفهان فارما» طی روزهای 18 الی 20 بهمن در نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، پنج دوره گذشته همایش طلای سبز به موضوعات مختلفی همچون سالمسازی فرآوردهها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، شناخت گیاهان دارویی و ظرفیتهای این صنعت، فرهنگسازی در خصوص تجویز و مصرف داروهای گیاهی از سوی پزشکان و متخصصان این حوزه، بررسی چالشهای موجود در زنجیره تامین و عرضه فرآوردهها و داروهای گیاهی، طبیعی و سنتی،بازبینی جایگاه فرآوردهها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژههای مطالعاتی و تحقیقاتی و کاربرد فرآوردهها و محصولات گیاهی در صنعت داروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی پرداخته است و امسال نیز با توجه به ضرورت صادرات گیاهان دارویی و فرآوردههای طبیعی، توسعه این مهم مورد توجه شورای سیاستگذاری همایش قرار گرفته است.
محمود خدادوست مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهناز خانوی مدیرکل اداره فرآوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ، محمد حسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی ، امیر حسین جمشیدی مشاور ترویج و توسعه نوآوریهای علمی در تولید و عرضه فرآوردههای طبیعی و غذای نوزادان سازمان غذا و دارو، بهرام دارایی رئیس مرکز آزمایشگاههای مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی، جعفر میرفخرایی دبیر انجمن تولیدکنندگان داروها و فرآوردههای گیاهان داروی، مهشید حائریزاده معاون برنامهریزی اداره کل فرآوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، محمود فلامرزیان مدیرعامل شرکت گل داروی اصفهان، غلامرضا امین عضو هیئتعلمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ناصر محمدی رئیس هیئتمدیره شرکت مشاورین ایده ناب ویژن، مهران میراب زاده اردکانی مدیرعامل شرکت هربی فارمد، مجید داوری عضو هیئتعلمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعضای شورای سیاستگذاری ششمین همایش طلای سبز هستند که با تاکید بر اهداف اقتصاد مقاومتی و ضرروت توسعه صادرات، فرآوردههای طبیعی، سرمایهگذاری، اقتصاد و بازرگانی، مقایسه شاخصهای کمی و کیفی تولیدات داخلی با بازار جهانی، نقش رسانهها و نهادهای فرهنگی در ارتقای آگاهیهای عمومی، به کارگیری روشهای موثر کنترلی و تضمین کیفیت مواد اولیه، بررسی راهکارهای ارتباط صنعت و دانشگاه در به کارگیری توان متقابل، بازاریابی داخلی و خارجی داروهای طبیعی و ایرانی (راهکارها و چالشها)، ساختارهای پیشنهادی در ایجاد داروخانههای طبیعی و تولید دانش محور فرمولاسیونهای جدید را به عنوان محورهای ششمین همایش طلای سبز انتخاب کردند.
شما می توانید این خبر را در قالب یک فایل PDF چاپ یا ذخیره کنید. |